Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

The Sandman Returns !!!

Ο Sandman επιστρέφει για την 25η επέτειό του !!!

Νομίζω ότι (και δεν υπερβάλλω καθόλου) αυτή είναι η πιο σημαντική είδηση που έχω ακούσει ποτέ, όσον αφορά το σύμπαν των 2 διαστάσεων φυσικά, από το 1997 που ξεπέρασα τα "παιδικά" comics, και ξεκίνησα να ασχολούμαι με τα πιο "σοβαρά".

Και είναι η πιο σημαντική είδηση, όχι μόνο επειδή η εκπληκτική σειρά The Sandman του εκπληκτικού άγγλου συγγραφέα Neil Gaiman αποτελεί μετά βεβαιότητος την αγαπημένη μου σειρά comics όλων των εποχών, αλλά επειδή την άποψή μου αυτή τη μοιράζονται πάρα, μα πάρα, μα πάααααααρα πολλοί άλλοι φίλοι της 9ης τέχνης (και αναγνώστες, και δημιουργοί, και κριτικοί). Και αυτό δεν είναι διόλου τυχαίο.

Βεβαίως, η είδηση κυκλοφορεί από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους κι εγώ την έμαθα τέλη Οκτωβρίου (ντροπή μου και αίσχος μου !), οπότε τα νέα δεν είναι και πολύ φρέσκα, είναι όμως σίγουρα πολύ σημαντικά. Ο Sandman θα επιστρέψει λοιπόν, κάπου μέσα στο 2013 (το ξαναλέω, μήπως και το πιστέψω).

Η ιστορία που θα διηγηθεί ο μεγάλος παραμυθάς Neil Gaiman, σε εικονογράφηση του πολύ καλού J.H. Williams III (Promethea, Batwoman), είναι στην ουσία ένα prequel, προηγείται δηλαδή χρονικά των γεγονότων της κύριας σειράς. Θα μάθουμε λοιπόν γιατί ο άρχοντας Μορφέας αιχμαλωτίστηκε τόσο εύκολα από τον γήινο μάγο Roderick Burgess (Sandman #1), όπως αναφέρεται στο μεταγενέστερο graphic novel The Doll's House, και ποιές ήταν οι δυνάμεις που τον είχαν εξασθενήσει τόσο, ώστε να συμβεί κάτι τέτοιο. Επίσης, στο graphic novel Brief Lives υπάρχει ένα και μοναδικό panel στο οποίο ο αδερφός του Μορφέα, ο Destiny, κοιτάζει στο βιβλίο του πεπρωμένου, και σε μία σελίδα είναι γραμμένο οτι ο άρχοντας του Ονείρου επιστρέφει από ένα μακρινό γαλαξία εξαντλημένος, αλλά θριαμβευτής ενός σκληρού πολέμου. Ο θρίαμβός του όμως δεν κρατάει πολύ, επειδή ξυπνάει φυλακισμένος σε ένα γυάλινο κελλί. Φυσικά, αυτό είναι το σημείο που ξεκινάει το Sandman #1.

Ο Gaiman λοιπόν, όταν ολοκληρώθηκε η κεντρική σειρά το 1996, με την έκδοση του 76ου τεύχους, πίστευε οτι αυτή ήταν μία ιστορία που έπρεπε να ειπωθεί, και πάντα ένιωθε λίγο απογοητευμένος που δεν την είπε. Σχεδίαζε να το κάνει στην 20η επέτειο του μεγάλου δημιουργήματός του, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε. Δεν πειράζει Neil, κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Η τεράστια είδηση ανακοινώθηκε με κάθε μεγαλοπρέπεια από τη DC στο φετινό San Diego Comic Con, επιβεβαιώνοντας διάσπαρτες σχετικές φήμες που κυκλοφορούσαν. Η μίνι σειρά του Sandman λοιπόν, θα κυκλοφορήσει απο τη Vertigo (θυγατρική της DC) μέσα στο 2013, 25 χρόνια μετά την κυκλοφορία του 1ου τεύχους της κλασικής σειράς το Νοέμβριο του 1988, και θα είναι το πρώτο υλικό από την πένα του Gaiman από το 2003 και την έκδοση του (εκτός κύριας σειράς) graphic novel Endless Nights. Φυσικά, υπήρχαν διάφορες spin-off σειρές για να χορτάσουν τη δίψα του κοινού, όπως οι The Dreaming και The Sandman Presents, αλλά όχι σε σενάριο του μεγάλου άγγλου συγγραφέα. Τώρα όμως, θα ξανανιώσουμε τη συγκίνηση του να κρατάς στα χέρια σου ένα καινούριο τεύχος του Sandman, και να ανυπομονείς σα μικρό παιδί να το διαβάσεις !

(Ευχαριστώ πολύ το Heroes for a day για την πληροφόρηση)



The Sandman Returns @ Heroes for a day
The Sandman Returns @ Wired
The Sandman Returns @ USA Today
The Sandman Returns @ School Library Journal
The Sandman Returns @ Mashable

6 σχόλια:

  1. yipeeyaya yipee yipee yaya!!!
    yipeeyaya yipee yipee ya!!!
    :D

    δε νιωσατε ολοι μια ανατριχιλα καθως μιλαγε ο Gaiman???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα χα χα χα χα ! Ήμουν σίγουρος Βάσω ότι θα αντιδράσεις κάπως έτσι. Το σχόλιό σου μου θυμίζει το δικό μου στο blog που πρωτοείδα την είδηση. Μόνο φωνήεντα ήταν. Δεν το πίστευα μιλάμε !

    Εμένα μου φάνηκε συγκινημένος ο Neil, και ότι κρατιόταν για να μη χαμογελάσει (not in that particular order). Κι αυτός θα είναι χαρούμενος, κι εμείς είμαστε χαρούμενοι, και άντε να τελειώνει το 12, να μπαίνει το 13, για να διαβάσουμε καινούριο Sandman (ακόμα να το πιστέψω) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ ναι, διαβαζουμξε κ ξαναδιαβαζουμε τα παλια(οχι βεβαια πως δεν το απολαμβανουμε!) και επιτελους θα διαβασουμε κατι καινουριο!

      ξανα-
      yipeeyaya yipee yipee yaya
      yipeeyaya yipee yipee ya!!!!!! :Ρ

      πριν κανενα μηνα επεσε στα χερια μου το Dust Covers, με ολα τα εξωφυλλα και τα εργα του McKean για το Sandman μαζεμενα μαζι με σχολια και απο τους δυο τους και το χαρηκα τοσο πολυ!ηταν κατα καποιο τροπο σαν να διαβαζεις ενα καινουριο τευχος.

      Διαγραφή
    2. Καλά, κι εγώ, για να καλύψω τη "δίψα" για καινούριο υλικό Sandman έχω διαβάσει ό,τι σχετική σειρά υπάρχει, όπως αυτές που αναφέρω στο post, τη σειρά της Death, τα Little Endless της Jill Thompson (που λόγω Delirium είμαι σίγουρος οτι σου αρέσουν πολύ), κτλ. Αλλά όπως και να το κάνουμε, αλλιώς είναι να έχει γράψει το σενάριο ο Gaiman, και η διαφορά φαίνεται π.χ στο Death: The High Cost of Living.

      Οτι ο McKean είναι απίστευτος, και οτι τα εξώφυλλα του Sandman είναι εκ-πλη-κτι-κά, το ξέραμε. Τώρα που το λές βέβαια, δεν το έχω το Dust Covers, και απορώ γιατί. Χμμμ, μάλλον θα με βάλεις σε έξοδα (κατάλαβες, βρήκα ποιόν να κατηγορήσω όταν δε θα έχω για νοίκι).

      Διαγραφή
    3. αυτο με τους little endless εχω δει στο ιντερνετ πως εχει βγει αλλα δεν το εχω πετυχει στα κομιξαδικα ακομη,δυστυχως...
      ε καποια στιγμη θα κανω και γω paypal το καημενο και θα παρω οτι δεν ερχεται στην ελλαδιτσα,χαχα!

      ναι το dust covers ετσουξε λιγο αλλα δε μετανιωσε που τα εδωσα.

      Διαγραφή
  3. Προσοχή, το κόλπο με το paypal μπορεί να σε φαλιρίσει πολύ εύκολα. Ξέρω κάτι περιπτώσεις. Εγώ το αποφεύγω χρόνια τώρα, κι ας με τρώει ... η τσέπη μου.

    Little endless νομίζω είχα πετύχει κάποια στιγμή στο Tilt, όπως και άλλες φοβερές δουλειές της Jill Thompson (Scary Godmother, Beasts of burden), αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα.

    Παραδέχομαι οτι κατεβάζω πολύ πράμα από το ίντερνετ, αλλά φυσικά έτσι, δεν αγοράζω λιγότερα comics από τα μαγαζιά, ίσως αγοράζω και περισσότερα, επειδή από το net βλέπω πολλά πράγματα που αλλιώς δε θα τα μάθαινα ποτέ.

    Κατάλαβες πού το πάω. Μέχρι να βρείς κάτι που ψάχνεις στα μαγαζιά, μπορείς να το κατεβάσεις, και μετά όταν βγεί, το παίρνεις. Προσωπικά δε μου έχει τύχει να βρώ κάτι που ήθελα να αγοράσω, και να μην το πάρω επειδή το έχω σε digital μορφή. Απλά δε συγκρίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή